Kapacitás
Az első szempont, amit figyelembe kell venni a konferencia helyszín kiválasztásánál, az a férőhelyek száma. Hiába tökéletes, megfelelő a design, tökéletes helyen van, nagyon jó a személyzet, az ára is megfelelő, ha nem fér el mindenki kényelmesen, és a kényelmesnek itt nagy szerepe van! Ne csupán arra hagyatkozz, hogy hány szék van a teremben, annak is járj utána, hogy milyenek! Ne kelljen senkinek olyan helyen ülnie, ahol nem lát, vagy nem hall megfelelően, ha kell ezt teszteld is előzetesen! Gyakran előfordul ugyanis, hogy a maximális kapacitást kihasználva, már egyáltalán nem komfortos a berendezés, a legszélső helyekről nem lehet látni, ezt neked kell ellenőrizned.
Szolgáltatások
Az, hogy van elegendő hely, nem minden, megannyi fűszer kell még! a következő dolog, aminek nézz utána, az a technikai szolgáltatások legyen! Egy konferencián általában szükség van kivetítőre, megfelelő hangtechnikára, és wifire is. Minden rendelkezésre áll ezekből? Ha azt szeretnéd, hogy zökkenőmentes legyen az esemény, akkor mindenképpen fontos, hogy meglegyenek ezek az alapvető technikai felszerelések. Arra is gondolni kell, hogy a technikai felszereléseken túl, gondoskodni kell étkezésről, több napos rendezvény esetében szállásról, és programokról is, jó, ha helyben a konferencia helyszínen ebben is tudnak segíteni!
Elhelyezkedés
Az utolsó, de nem elhanyagolható szempont, hogy helyszínnek optimális legyen az elhelyezkedése. Mit értünk ezalatt? A legjobb, ha könnyen megközelíthető, de mégsem központi helyen van, amit mindenki könnyen elér, de ennek ellenére kicsit segít kiszakadni a szürke mindennapokból., és ha lehet még programlehetőségek is vannak a környéken.
Egy tökéletes helyszín az alábbi linken: konferencia helyszín hotelben!
Kommentek